Raport Odpowiedzalności
Żabka Polska Sp. z o. o. za rok 2020

Blisko
i odpowie-
dzialnie,
czyli Żabka
w czasie
pandemii

Bezpieczeństwo
pracowników

Zmiany w trybie pracy wprowadzaliśmy jeszcze przed pierwszym przypadkiem COVID-19 w Polsce.

Prawie wszyscy nasi pracownicy biurowi otrzymali możliwość pracy zdalnej – skorzystało z niej 96 proc. zespołu.

W naszych centrach i terminalach logistycznych, gdzie praca zdalna nie zawsze jest możliwa, w celu maksymalnego zadbania o bezpieczeństwo pracowników już na początku marca 2020 r. wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa.

Co zrobiliśmy?

Bezpieczne zakupy

Zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby nasi klienci robiący zakupy w 2020 roku mogli czuć się bezpiecznie. Zapewniliśmy środki ochrony, zamontowaliśmy osłony nad stoiskami kasowymi we wszystkich Żabkach w Polsce.

W pierwszym okresie po wybuchu pandemii każdy franczyzobiorca co tydzień otrzymywał w ramach rozliczeń subwencję na przystosowanie placówek do nowych warunków.

Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy
program Bezpieczeństwo i Higiena+. Jego audyty przeprowadzone zostały we wszystkich sklepach, w centrach logistycznych i terminalach własnych.

Co zrobiliśmy?

Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na instalację plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach analitycznych i marketingowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem danych osobowych jest Żabka Polska sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Stanisława Matyi 8, 61-586 Poznań. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez naszych Zaufanych Partnerów. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności.