Raport Odpowiedzalności
Żabka Polska Sp. z o. o. za rok 2020

Nasza
strategiczna
transfor-
macja

Rozwój
formatu

Od lat konsekwentnie realizujemy swoją filozofię rozwoju formatu i pomimo pandemii osiągnęliśmy zamierzone cele strategiczne. Strategiczną transformację formatu realizujemy poprzez:

  • Ekspansję sieci
  • Ciągle doskonalenie formatu w duchu modern convenience
  • Franczyzocentryczność

Dowiedz się więcej

Rozwój
technologiczny

Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów naszego rozwoju – aż 15% pracowników Żabki pracuje tylko nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Technologie stały się podstawą większości procesów w Żabce.

Chcemy osiągnąć pozycję rynkowego lidera technologicznego. Nasze ambicje i podjęte działania w tym zakresie to:

  • Zwiększenie sprzedaży przez internet o 2 mld zł w ciągu najbliższych trzech–pięciu lat
  • Budowa koncepcji „Sklepu jutra”
  • Wykorzystanie analiz opartych na sztucznej inteligencji

Dowiedz się więcej

Integracja
odpowiedzialności

Odpowiedzialność jest wpisana w nasze DNA, dlatego opracowaliśmy i wdrażamy naszą Strategię Odpowiedzialności zintegrowaną z naszą strategia biznesową.

Tworzymy wartość poprzez upraszczanie ludziom życia. Chcemy uczynić zrównoważone wybory oczywistymi i prostymi.

Chcemy być największą, najlepszą i najbardziej zieloną siecią convenience w Europie Środkowej. Wierzymy, że przyjazne dla klimatu, zrównoważone życie jest możliwe dla każdego z nas, na co dzień.

Dowiedz się więcej

Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na instalację plików cookies oraz przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach analitycznych i marketingowych zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie. Administratorem danych osobowych jest Żabka Polska sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Stanisława Matyi 8, 61-586 Poznań. Twoje dane osobowe mogą być także przetwarzane przez naszych Zaufanych Partnerów. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach znajduje się w naszej Polityce Prywatności.